KİTAPGÜNLÜĞÜM: Blogumda yeni sayfa açtım...





Herkese merhaba,

Blogumu açalı dokuz ay oldu ve baştan beri bu kategoriyi eklemeyi düşündüğüm halde bir türlü cesaret edemedim. Bu fikir içimde büyüyen fötus gibi gittikçe gelişti ve sonunda tatilde yine yeniden başlattığım okuma alışkanlığım sancılı da olsa bu bebeği dünyama getirmeye yardımcı oldu. Kızımın doğumu ile kitap okumaya ara vermiştim. Daha doğrusu kendim için okumadım. Çocuk gelişimi, eğitici ve bilgilendiren kitaplar dışına elime aldığım birşey yoktu. Ne de olsa hayatımdaki bu önemli insan için elimden geldiğimi yapmak istedim. Doğal olarak kendimi de kısıtladım bir şekilde. Ama artık ilk heyecanların güncel ve alışılmış rutine dönüşünce bende kendime yine vakit ayırabildim. Blogumu başlattım ve artık kitaba düşkünlüğüm yine canlandı. Yıllardır kitaplığımda bekleyip tozlanan eserleri teker teker elime alıp değişik dünyalara ve düşüncelere dalmaya hazırım. 
Okuduğum kitaplar ile ilgili yazacaklarım içimden geçirdiğim düşünceler ve beklentilerimin ne derece yerine geldiğinin yansıtması olacak. Sonuçta eleştirmen değilim. Yazarın doğru yada yanlış stili olamaz. Stil onu yansıtır. Beğenirim beğenmem o ayrı. Emeğe her zaman saygı gösteririm ve her tecrübe için teşekkür ederim. 

Sizden de bir ricam olacak: 
Lütfen yazılarımı okuduktan sonra kendi düşüncelerinizi bana bildirin. Okunması değer o kadar çok kitap var ki, önerecek biri varsa bana bildirin. Şimdiden teşekkürler....

4 yorum:

  1. Çok güzel bir fikir.. Kitap, hazinelerle dolu bir dünyadır. Bu dünyayı paylaşma fikri çok güzel...:) Başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, kitaplar dünyamızı renklendiriyor... Umarım yazılarımı beğenirsiniz

      Sil
  2. ben cocuklardan sonra bilim kurgu falan okuyamaz oldum daha sade, basit dille anlatımı olan, beni yormayan kitaplara yoneldim :) sarah jio kitapları da tamda bahsettiğim gibi içimi rahatlatıyor okurken ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, hem çalışan hem iki çocuk sahibi biri için çerez gibi olan kitaplar daha uygun. Bende artık kafamı dağıtmak için okuyorum.

      Sil

Sanatçı' ya alkışı, Blogger' a yorumunuzu esirgemeyin...
Teşekkürler ve Sevgiler 💖